Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vstup nového produktu na farmaceutický trh
Mašát, Petr ; Kostřiba, Jan (vedoucí práce) ; Kotlářová, Jana (oponent)
V této práci je věnována pozornost privátní značce potravinových doplňků IPC KOMPLEX společnosti International Pharmaceutical Corporation, a.s., která je nově zaváděna na český trh. Cílem této práce je vyhodnocení výrobních nákladů a prodejů za rok 2013, výpočet obchodní přirážky, marže a celkového hrubého zisku. Následné porovnání prodejů s konkurenčnímu produkty v každé kategorii. Vyhodnocení podléhá také plnění prodejní rozvahy, která byla stanovena před vstupem na trh. Hodnoceny jsou rovněž cíle managementu společnosti, návratnost počáteční investice a předpokládaný pozitivní přinos celého projektu na hospodaření společnosti. Výzkum je zaměřen na monitorování privátní značky. Hodnocena jsou data za kalendářní rok 2013 ze 42 lékáren řetězce IPC v České republice. Data byla poskytnuta exkluzivně pouze pro tuto diplomovou práci. V práci jsou hodnoceny ekonomické dopady privátní značky na farmaceutickém trhu v oblasti potravinových doplňků. Tyto dopady jsou porovnávány s efektem privátních značek v ostatních oborech. Ty jsou všeobecně pokládány za pozitivní a kladně ovlivňující hospodaření silných obchodních řetězců. Výsledkem práce je, i přes dílčí neúspěchy, prokázání celkového pozitivního efektu i ve sledovaném oboru. Privátní značka úspěšně vstoupila na trh a stala se kategorizačním leaderem v lékárnách...
Vstup nového produktu na farmaceutický trh
Mašát, Petr ; Kostřiba, Jan (vedoucí práce) ; Kotlářová, Jana (oponent)
V této práci je věnována pozornost privátní značce potravinových doplňků IPC KOMPLEX společnosti International Pharmaceutical Corporation, a.s., která je nově zaváděna na český trh. Cílem této práce je vyhodnocení výrobních nákladů a prodejů za rok 2013, výpočet obchodní přirážky, marže a celkového hrubého zisku. Následné porovnání prodejů s konkurenčnímu produkty v každé kategorii. Vyhodnocení podléhá také plnění prodejní rozvahy, která byla stanovena před vstupem na trh. Hodnoceny jsou rovněž cíle managementu společnosti, návratnost počáteční investice a předpokládaný pozitivní přinos celého projektu na hospodaření společnosti. Výzkum je zaměřen na monitorování privátní značky. Hodnocena jsou data za kalendářní rok 2013 ze 42 lékáren řetězce IPC v České republice. Data byla poskytnuta exkluzivně pouze pro tuto diplomovou práci. V práci jsou hodnoceny ekonomické dopady privátní značky na farmaceutickém trhu v oblasti potravinových doplňků. Tyto dopady jsou porovnávány s efektem privátních značek v ostatních oborech. Ty jsou všeobecně pokládány za pozitivní a kladně ovlivňující hospodaření silných obchodních řetězců. Výsledkem práce je, i přes dílčí neúspěchy, prokázání celkového pozitivního efektu i ve sledovaném oboru. Privátní značka úspěšně vstoupila na trh a stala se kategorizačním leaderem v lékárnách...
Distribution of medicines in Slovak republic
Čechová, Kristína ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Zrubcová, Dana (oponent)
Diplomová práca je venovaná distribúcii liekov na Slovensku. Teoretická časť definuje základné pojmy z oblasti logistiky, riadenia distribučného reťazca, zdôvodňuje zapojenie distribútorov a lekární do distribučného kanálu a popisuje ich hlavnú úlohu. Podstatná časť práce je venovaná Slovenskej liekovej politike, legislatíve a špecifikám farmaceutického priemyslu. Posledná kapitola teoretickej časti vysvetľuje spôsob cenovej regulácie a tvorby cien liekov. Praktická časť sa venuje analýze farmaceutického trhu na Slovensku. Posledné kapitoly napomáhajú celkovému pochopeniu problému, pretože je v nich popísaný spôsob fungovania distribučnej firmy, nemocničnej a verejnej lekárne v praxi a navrhnuté spôsoby optimalizácie v nich prebiehajúcich procesov. Súčasťou práce je tiež predstavenie posledných trendov dátovej synchronizácie a štandardizácie a možnosti ich využitia vo farmaceutickom priemysle.
Role distributora léčiv na farmaceutickém trhu ČR
Demuth, Jan ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Cílem této práce je zmapovat praktické náležitosti pro vstup nové distribuční firmy léčiv na farmaceutický trh v České republice a přiblížit její role a specifika v dodavatelském řetězci. Stěžejními částmi jsou potom analýza farmaceutického trhu u nás i v zahraničí, státní regulace trhu, distribuční licence léčiv a v neposlední řadě i představení činnosti distributora na konkrétních příkladech.
Dopad cenové regulace léčiv v České republice a na Slovensku na postavení vybraných zájmových skupin
Musilová, Hana
Musilová, H. Dopad cenové regulace léčiv v České republice a na Slovensku na postavení vybraných zájmových skupin. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Bakalářská práce se zabývá dopadem cenové regulace léčiv v České republice a na Slovensku na postavení zájmových skupin. Cílem této práce je popsat metody cenové regulace léčiv v České republice a vyhodnotit dopad stanovení maximální ceny léčiv. Dále práce řeší problém paralelního obchodu s léčivy v České republice, porovnává jej se situací na Slovensku a hledá možná řešení tohoto problému.
Distribuce léků na českém trhu
Adámek, Vojtěch ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Makovec, Martin (oponent)
Cílem bakalářské práce je shrnout proces distribuce léčivých přípravků, popsat celkový proces vstupu léčivého přípravku na trh a znázornit logistický řetězce činností, které jsou pro distribuci nezbytné. Důraz je kladen i na zmapování farmaceutického trhu ze strany nabídky i poptávky.
Trendy ve spotřebě léčiv ATC skupiny R01AA (topická dekongestiva) za období 2006-2011
Jedlinská, Veronika ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Jankůj, Miroslav (oponent)
Práce pojednává o léčivech ATC skupiny R01AA v ČR v letech 2006-2011. Tato skupina zahrnuje účinné látky/volně prodejné přípravky určené k léčbě rýmy.
Marketingová strategie značky Supradyn na trhu Běloruska
Shlapak, Nastassia ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na trh Běloruska v oblasti polyvitamínů, zejména se zabývá značkou Supradyn, která je součástí skupiny Bayer. Práce obsahuje situační analýzu a rozpracování strategie pro rozvoj Supradynu v Bělorusku, konkrétně vytvoření marketingového plánu, který by zvýšil poptávku. Práce ukazuje novou strategii výrobku, který již byl trhu představen, ale je zde stále nevyužitý potenciál, protože značka nemá reklamní podporu a je ve stavu "hibernace".
Metódy zavádzania zdravotníckych technológií vo farmaceutickom priemysle a porovnanie vo vybraných európskych krajinách
Šmajdová, Ivana ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Fiedler, Michael (oponent)
Předmětem této práce je analýza procesu zavádění zdravotnických technologií na farmaceutický trh. Teoretická část této práce se zabývá problematikou farmaceutického průmyslu v EU a farmakoekonomikou jako klíčovým elementem v procesu zavádění zdravotnických technologií. Praktická část analyzuje fenomén ,,Health technology assessment" a zároveň porovnává jeho působení ve vybraných evropských zemích.
Uvedení nového produktu na farmaceutický trh.
BROŽ, Michal
V této bakalářské práci se zabývám procesem uvedení nového výrobku na farmaceutický trh, a to jak z teoretického, tak i z praktického hlediska. Jedná se o produkt Echinacea 100 + vitamin C společnosti AROMATICA CZ s.r.o. V praktické části pohlížím na problematiku převážně z hlediska 4P. Závěr práce obsahuje zhodnocení postupu uvedení produktu na trh a návrh možných změn.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.